Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Evelina - 4 januari 2012 23:51

Jaa, här kommer alla bilder jag har pratat om:

Först på mig

 

Så blev det, bra?

Bild på Mysan:

 

Gaanska liten, men :)

Sen på Amanda:

 

Och gaanska stor :)

Ni är underbara   

Av Evelina - 4 januari 2012 19:19

Tjenare :)

Jag fick ett meddelande på facebook om bilden på mig så jag får väl fixa det!

Em.. ja nu är jag o Nadine hemma hos mig, käkade nyss, makaroner med korv ;)

Jaa vi hade tänkt sticka till torpet, jag Nappie o Julia och träffa våra kompisar!

Jag har saknat dom så mycket, jag träffa faktiskt dom förra året  

Mysan, Amanda Underbara människor på jorden!

lägger upp bilder nästa gång, för måste värkligen sticka,

Hörs// Evy 

...

Av Evelina - 4 januari 2012 11:52

Tjoo allihopa!,

Jaa.. jag vaknade av att en av mammas kompisar ringde och berättade en rolig sak,

sen så kunde jag inte somna om så jag började kolla på tv:n!

Så kolla jag typ i en timma sen så åt jag frukost, va lite nyttig av mig

drack blåbärsoppa, åt en banan och ett stekt ägg, *stolt*  

Just det!

Igår så färgade jag ögonbryna, mamma hjälpte mig, det blev faktigst ganska bra!!

Jaa det var typ allt, tror inte jag ska göra så mycket mer idag... :/

Ni får en bild på mig snart hur jag ser ut, om jag pallar

Här kommer några bilder från förr, förra sommaren:

 

Saknar sommaren!      

Några idèr på vad man kan göra en sån här regnig dag?

/Evy



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards