Direktlänk till inlägg 3 januari 2012

Hello!

Av Evelina - 3 januari 2012 14:02

Hej alla!

Idag är det den 2 Januari :)

Em... jaa idag så har jag inte typ gjort ngt, smsat lite med Nadine och gick till Solna centrum,

med mamma sen så skulle hon sticka så jag blev kvar där i en stund,

gick till Gina Tricot och såg att dom hade fått nya kläder!

Ganska snygga kläder men hade inga pengar med mig så kunde inte köpa ngt...

Har haft skiit tråkigt dom 2 senaste dagarna, för har inte haft något att göra och Nadine e hos

sin pappa så har inte kunnat vara med henne  

Jaa.. här kommer en bild på mig, Nappie, Jhulia o Marvin när vi va på Ung 08

Jag syns inte så mkt, men iaf.

Det var ju så roligt på sommarlovet, saknar det, men det här året kommer bli mycket bättre, det kan jag lova!!

Ja det var nog allt för den här gången!

Ses,/Evy <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 3 februari 2012 13:42


Hej! Som rubriken säger, är jag sjuk...    Just nu kollar jag på The Ellen degeneres show, och Elle Fanning e med! Ses// E   ...

Av Evelina - 9 januari 2012 15:48

Tjoo! Förra inlägget blev helt cp, för jag blogga på mobilen :/ Imorgon så börjar skolan! Det ska bli kul och tråkigt, för jag får träffa kompisarna :) Men att få vakna 07:00 är inte kul! :( Idag så har jag chillat hemma, lyssnat mycket på ...

Av Evelina - 7 januari 2012 16:20

Heej alla! Idag, morse kom jag hem från Finlandsbåten och nu så ska jag Till kompisar, med familjen och dom bor i Tyresö Så det blir lite lång resa dit men det gör inget :) Ja.. Nyss så kollade jag o mamma på en film Jon hade hyrt, Himlen är osk...

Av Evelina - 5 januari 2012 12:51


Hellu! Igår då var vi ju på torpet, med Amanda, Mysan och några killar, så när vi kom så skulle dom se på film så vi sattes också framför tv, (vi hade ett eget litet rum) Så det blev Step Brothers, jag har sett den flera gånger, den är rolig me...

Av Evelina - 4 januari 2012 23:51

Jaa, här kommer alla bilder jag har pratat om: Först på mig   Så blev det, bra? Bild på Mysan:   Gaanska liten, men :) Sen på Amanda:   Och gaanska stor :) Ni är underbara    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards