Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Whit everything happening today, You dont know whether you're coming or going

Av Evelina - 9 januari 2012 15:48

Tjoo!

Förra inlägget blev helt cp, för jag blogga på mobilen :/

Imorgon så börjar skolan!

Det ska bli kul och tråkigt, för jag får träffa kompisarna :)

Men att få vakna 07:00 är inte kul! :(

Idag så har jag chillat hemma, lyssnat mycket på musik, kollat på tv och så...

Jag tänkte ta med en låt som jag gillar väldigt mycket!

Mirror Lil Wayne Ft. Bruno Mars

http://youtu.be/j-Hpeb4Bb4s

Love/ Evy



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 3 februari 2012 13:42


Hej! Som rubriken säger, är jag sjuk...    Just nu kollar jag på The Ellen degeneres show, och Elle Fanning e med! Ses// E   ...

Av Evelina - 7 januari 2012 16:20

Heej alla! Idag, morse kom jag hem från Finlandsbåten och nu så ska jag Till kompisar, med familjen och dom bor i Tyresö Så det blir lite lång resa dit men det gör inget :) Ja.. Nyss så kollade jag o mamma på en film Jon hade hyrt, Himlen är osk...

Av Evelina - 5 januari 2012 12:51


Hellu! Igår då var vi ju på torpet, med Amanda, Mysan och några killar, så när vi kom så skulle dom se på film så vi sattes också framför tv, (vi hade ett eget litet rum) Så det blev Step Brothers, jag har sett den flera gånger, den är rolig me...

Av Evelina - 4 januari 2012 23:51

Jaa, här kommer alla bilder jag har pratat om: Först på mig   Så blev det, bra? Bild på Mysan:   Gaanska liten, men :) Sen på Amanda:   Och gaanska stor :) Ni är underbara    ...

Av Evelina - 4 januari 2012 19:19

Tjenare :) Jag fick ett meddelande på facebook om bilden på mig så jag får väl fixa det! Em.. ja nu är jag o Nadine hemma hos mig, käkade nyss, makaroner med korv ;) Jaa vi hade tänkt sticka till torpet, jag Nappie o Julia och träffa våra kompi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards