Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Evelina - 3 januari 2012 16:23

Jag kom på en sak...!

Jag har glömt att visa en bild på mej!

Ok, kanske inte så viktigt med ändå  :)

 

Och sen kommer en bild på 2 av mina närmaste kompisar, just nu...

 

Sen så har jag ju Absi såklart!

Men jag har ingen bra bild på henne,så det får jag ta och fixa till nästa gång!

Ajja ska dra nu // Evy



Av Evelina - 3 januari 2012 14:24

Sorry, skrev lite fel det e ju faktigst 3 Januari, hehe...

ajja det va allt   

Av Evelina - 3 januari 2012 14:02

Hej alla!

Idag är det den 2 Januari :)

Em... jaa idag så har jag inte typ gjort ngt, smsat lite med Nadine och gick till Solna centrum,

med mamma sen så skulle hon sticka så jag blev kvar där i en stund,

gick till Gina Tricot och såg att dom hade fått nya kläder!

Ganska snygga kläder men hade inga pengar med mig så kunde inte köpa ngt...

Har haft skiit tråkigt dom 2 senaste dagarna, för har inte haft något att göra och Nadine e hos

sin pappa så har inte kunnat vara med henne  

Jaa.. här kommer en bild på mig, Nappie, Jhulia o Marvin när vi va på Ung 08

Jag syns inte så mkt, men iaf.

Det var ju så roligt på sommarlovet, saknar det, men det här året kommer bli mycket bättre, det kan jag lova!!

Ja det var nog allt för den här gången!

Ses,/Evy <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards